NEYROMARKETING: ΕΓΚΕΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ


ΕΝΑΣ ΑΥΣΤΡΑΛΟΣ ΝΕΥΡΟΦΥΣΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΤ.
Η συσκευή αυτή, όπως φαίνεται στην φωτογραφία, είναι ένας συνδυασμός «βιομάστερ» με εγκεφαλογράφο, ο οποίος κυρίως καταγράφει τα οπτικά ερεθίσματα που πάνε στην μνήμη και την ταυτόχρονη αξιολόγησή τους από έναν υπολογιστή.
Με αυτόν τον τρόπο μπορεί ο ερευνητής προβάλλοντας μέσα από το βιομάστερ διάφορες εικόνες με διάφορες σκηνές σε ένα χρόνο λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα να ελέγξει ποιες από αυτές μνημονικά και «χαρακτηριοδομικά» ενδιαφέρουν τον καταναλωτή.
Αυτό μπορεί να είναι και γενικό και ειδικό, π.χ. στο διάγραμμα η γραμμή η πορτοκαλί στην πάνω σειρά δείχνει το γενικό ενδιαφέρον, ενώ στην κάτω σειρά η κόκκινη γραμμή το ειδικό ενδιαφέρον και πιο συγκεκριμένα, σε αυτή την παράσταση ο καταναλωτής ενδιαφέρεται περισσότερο για τον τενόρο από οτιδήποτε άλλο προβάλλουν οι εικόνες που πρέπει να διεγείρουν το ενδιαφέρον του.
Με αυτόν τον τρόπο και με την καταγραφή του εγκεφαλογραφήματος ανάλογα δίνεται μια οικονομία χρόνου σε ότι αφορά το διαφημιστικό σποτ γύρω στα 10 δευτερόλεπτα, ενώ παράλληλα υπολογίζεται 5 με 8 φορές πολύ πιο αποτελεσματικό και υποδειγματικό από το άλλο σποτ που ήταν μακρότερης διαρκείας.
Βλέπουμε, λοιπόν, ότι άρχισε με επιτυχία η νευροφυσιολογία (εγκεφαλογράφημα) να εμπορευματοποιείται και πέρα από τον χώρο των ασθενειών και κυρίως στην έρευνα του εγκεφάλου και στην διαφήμιση.
Αναμένεται ότι αυτή η εξέλιξη θα συνεχιστεί και με την βοήθεια της τεχνολογίας θα απλοποιηθεί έτσι ώστε να γίνεται πιο εύχρηστη και πιο αποτελεσματική.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.