ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ «ΓΥΜΝΟ», ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ «ΝΤΥΜΕΝΟ», ΈΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ.
Η πλάνη του αντίθετου και διαφορετικού είναι περίπου η βάση της διαφήμισης. Ακριβώς όπως στο παραμύθι του Άντερσεν, ο γυμνός βασιλιάς έχασε την φήμη του καλοντυμένου, όταν κάποιος θρασύς πιτσιρικάς τον «ξεφώνισε» ανοιχτά.
Η σημερινή κρίση παίζει το ρόλο του πιτσιρικά στο παραμύθι του Άντερσεν. Δηλαδή, η σημερινή αγορά είναι γυμνή αξιών.
Λειτουργεί με βάση την αναξιοκρατία, την σχιζοφρένεια, με μηχανισμούς παραπλάνησης και ανάξιους συμβούλους με ελλιπή γνώση και πλούσια πρόσβαση στα ερείσματα της εξουσίας.
Όταν γίνεται κάτι τέτοιο, διαλύεται ο μύθος και φεύγει η εμπιστοσύνη στην αγορά και τους θεσμούς.
Ο πολίτης θυμώνει, απομονώνεται, αρνείται και ψάχνει για νέες λύσεις και δημιουργία νέων προοπτικών και αγορών.
Το παλιό πάει στα απορρίμματα.

0 Comments:

Post a Comment



Δημοφιλείς αναρτήσεις

 

© 2006 | Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger by Blogcrowds.